جگر ،معدے اور مثانے کی گرمی پیشاب کا پیلا آنا آسان اور فوری علاج

نوجوانوں کا سب سے بڑا مسئلہ معدے مثانہ جگر کی گرمی کا ہےاس کے لیئے بہت سے نسخہ ہیں مگر ان کا رزلٹ سو فیصد نہیں ہے مگر معدے مثانہ جگر کی گرمی یہ جو سادہ سا نسخہ ہے اس کا رزلٹ الحمدللہ سو فیصد ہے اس نسخہ کی سب سے بڑی خوبی یہ ہے کہ بالکل آسانی سے بن جاتا ہے

۔معدے مثانہ جگر کی گرمی کے لئیے یہ بہت شاندار نسخہ ہے، جو کہ بلڈ پریشر اور کولیسٹرول کو بھی ٹھیک کرنے میں معاون ہے۔جگر معدے اور مثانے کی گرمی آج کے دورمیں بہت بڑامسئلہ ہے اس کی بڑی وجہ قدرتی مشروبات کی جگہ مصنوعی طریقے سے تیار شدہ کولڈڈرنکس چائے اور غیر معیاری کھانوں کا زیادہ استعمال ہے ۔

جس میں جسم میں پانی کی مقدار کم ہوجاتی ہے اور خون گاڑھا ہوجاتا ہے ۔ جس کو گردے بہت مشکل سے فلٹر کرتے ہیں جس کیوجہ سے پیشاب پیلا آتا ہے جگر معدے اور مثانے کی گرمی بڑھ جاتی ہے آج ہم آپکو بتائیں گے اس مسئلے کا آسان گھریلو علاج ۔

فالشہ لذت کے ساتھ ساتھ بے پناہ قدرتی فوائد کا حامل پھل فالشے کا استعمال جگر معدے اور مثانے کی گرمی کو زیرو کردیتا ہے گرمی کی شدت میں اور خاص طور پر رمضان میں ا س کا استعمال بے پناہ فوائد کا حامل ہے ۔فالشہ کا مزاج سردتر ہوتا ہے

فالشے میں نشاستہ لمحیات فولاد پوٹاشیم اور کیریٹن کے علاوہ وٹامن اے بی سی کی وفادار مقدار پائی جاتی ہے ۔ جن مریضوں کو جگر کی گرمی اور آنتوں کی خشکی کیوجہ سے دائمی قبض رہتی ہے وہ صبح سویرے فالشہ گھٹلیوں سمیت چوس کر گھائیں۔

فالشے کا شربت چرچرا پن دور کرتا اور پیاس کی شدت میں کمی کرتا ہے ۔ شوگر کے مریضوں کیلئے بہت مفید ہے ۔اس سے جلد کی چمک اور تازگی میں اضافہ ہوتا ہے۔ گرمی کے تیز بخار میں فالشے کا شربت پینے سے بے چینی اور اضطراب کم ہوتا ہے ۔

یرقان کے مریضوں کیلئے نہایت مفید ہے ۔ مثانے کی گرمی اور پیشاب کی جلن کو دورکرتا ہے معدے اور سینے کی جلن اور گرمی کو کم کرتا ہے ۔ دل کی بے چینی اور دھڑکن کو کم کرتا ہے فالشے کا شربت بلیڈ پریشر کنٹرول کرتا ہے ۔

دو کپ اچھی قسم کا فالشہ اور چار کپ پانی گرینڈر میں ڈال کر اچھی طرح گرینڈ کرلیں پھر ایک لیموں نچوڑ کر اور حسب ذائقہ کالانمک استعمال کرکے نوش فرمائیں ۔ سرد مذاج لوگوں کیلئے فالشے کا زیادہ استعمال نقصان دہ بھی ہوسکتا ہے ۔

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں